sunnuntai 10. elokuuta 2008

Strawberry Shortcake - vaavit täyttivät jo 1 viikon!


Pennuilla tuli eilen täyteen 1 viikko :) Vaavit ovat kasvaneet hyvin ja Täplä on jatkanut pentujen hoitoa tunnolliseen tapaansa :)

Pennut saivat nimensä piirrossarjan Strawberry Shortcaken (Mansikka Marjan ;) ) hahmojen mukaan. Mansikka Marja oli yksi lemppari piirrossarjoistani kun olin pieni. Aikaisemmin kesällä Minnan kanssa pohdittiin teemoja pennuille jaMansikka Marja muistui mieleen.
Strawberry Shortcaken hahmoista voi lukea lisää täältä http://www.agkidzone.com/meet_strawberry.action

6 kommenttia:

Minde kirjoitti...

Ihania kilpiäisiä ja Keke :-)) Ostin Tallinnasta pennuille 2 assistenttia, mutta ehkä saavat kuitenkin vaan toisen... Ootas vaan kun näet vaihtoehdot, toinen on aika kaamea :-)

Marja kirjoitti...

Siili ei oikein ollutkaan kuvauksellinen ;)

Sari kirjoitti...

Onhan mukavat nimet pennuilla! Mä kyllä luulin, että tuo hahmo on joku uusi juttu, mutta kai mä olen vain vanha tai jotain... Nimet kuitenkin kuulostaa hyville ja pennut on tosi söpöjä :)

Marja kirjoitti...

En muista minkä ikäinen olin, kun sarjaa esitettiin suomeksi dubattuna. Veljeni kutsuikin mua Mansikka Marjaksi, kun olin niin innoissaan sarjasta... ;)

Pennut on niin ihania!

Pirre kirjoitti...

Minä se en kyllä muistanut enää ollenkaan tuota Mansikka Marjaa! Piti käydä katsomassa mistä olikaan kyse ja kyllä mulla sellainen pienen pieni hintsu tuli mistä olikaan kyse ;)

Voi kun nuo pennut ovat niin kauniita! Cassun kanssa ihasteltiin kovasti kuvia jälleen kerran. Meidän mielestämme tuo assistentti hoiti kyllä tehtävänsä ihan hyvin :D

Pirre kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.